Agencija za investicije i konkurentnost više je puta osnivana i gašena, no ovaj put dat će rezultat, uvjeren je njezin ravnatelj Damir Novinić, koji je na čelo Agencije došao nakon više od deset godina provedenih u američkom veleposlanstvu upravo na projektima ulaganja, piše Poslovni dnevnik.
Ulazak u Europsku uniju imat će presudnu ulogu za uspjeh Agencije, a Novinić je sa svojim timom siguran da će taj trenutak Hrvatska znati iskoristiti. Ipak, prvi velik zamah u aktivnostima, čini se, Agenciji neće doći od njemačkoga BMW-a.
Odjeknula je, naime, vijest da BMW razmatra i Hrvatsku kao moguću lokaciju za novu tvornicu, u koju bi uložili milijardu eura. Poslovni dnevnik Novinića je upitao jesu li već uspostavljeni kontakti.
"Kada je riječ o takvom tipu investicije, uspostava kontakata i pregovori ne idu na način na koji se to plasira u medijima. Posrijedi je vrlo kompetitivan sektor i diskrecija je apsolutni imperativ. Kada i pregovarate s investitorom, često do zadnjeg momenta, pritom mislim do odluke o investiranju, zapravo ne znate o kome je riječ. No, da pojasnim konkretan slučaj. U slovačkom poslovnom listu objavljena je izjava jednog od direktora BMW-a da tvrtka razmišlja o mogućem širenju proizvodnje u regiji te da uz Slovačku, u kojoj već imaju pogon, razmišljaju i o alternativnim lokacijama, a jedna od njih je i Hrvatska. Dosad nismo kontaktirali s BMW-om, ali izravan pristup potencijalnim investitorima s ponudom u smislu odabira lokacija, poticaja, dostupne radne snage, lanca dobavljača upravo je način rada Agencije", kaže Novinić.
Novinić je najavio i da jedna tekstilna industrija dolazi u sjeverozapadnu Hrvatsku i zaposlit će 300-tinjak ljudi. Cijeli intervju pročitajte ovdje: Ništa od BMW-a, ali oteli smo tekstilce Mađarima i Kinezima.